برداشت اول گلن پاول حضورش در فیلم Top Gun 3 را تأیید کرد - برداشت اول

گلن پاول که در فیلم قبلی نقش‌آفرینی کرده، به تازگی حضورش در فیلم Top Gun 3 را تأیید کرده است.

تبلیغات

سال‌ها از زمان اکران فیلم «تاپ گان» می‌گذشت که فیلم Top Gun: Maverick با بازی دوباره تام کروز در نقش اصلی به روی پرده سینماها آمد و توانست با استقبال خارق‌العاده‌ای مواجه شود. حالا دو سال پس از موفقیت این اثر سینمایی، ساخت فیلم «تاپ گان ۳» در دستور کار قرار گرفته است.

کمپانی پارامونت به دنبال آن است تا هر چه سریع‌تر توسعه فیلم «تاپ گان ۳» را به جریان بیندازد ولی هنوز هیچ جزئیاتی مربوط به داستان آن آشکار نشده و تاریخ دقیقی برای اکران آن روی پرده سینماها تعیین نشده است. با این حال، به تازگی حضور یکی از کاراکترهای فیلم قبلی در این اثر تازه تأیید شده است.

فیلم top gun maverick
فیلم Top Gun: Maverick

گلن پاول که در فیلم «تاپ گان: ماوریک» نقش خلبانی به نام هنگمن را بازی کرده بود، اخیرا از حضورش در فیلم «تاپ گان ۳» پرده برداشت. گلن پاول در مصاحبه تازه خودش بیان کرده:

مردم طوری به من نگاه می‌کنند که انگار من همه چیز را درباره این فیلم تازه می‌دانم. قرار است به زودی چیزهای مهیج و جالبی اعلام شود اما من نمی‌توانم چیزی بگویم. من با جوزف کوزینسکی، تام کروز و جری بروکهایمر صحبت کردم. اتفاقاتی در حال رخ دادن است و همه چیز بسیار مهیج به نظر می‌رسد. هنوز نمی‌دانم که چه زمانی قرار است به روی پرده سینماها بازگردیم اما مطمئنم که در آینده یک جت در انتظار من است.

بیننده‌ها و طرفداران استقبال بسیار خوبی از شخصیت هنگمن در فیلم سال ۲۰۲۲ داشتند و به نظر می‌رسد که او قرار است نقش بسیار پررنگ‌تری در فیلم «تاپ گان ۳» داشته باشد. این در حالی است که خود تام کروز نیز قرار است در این فیلم حضور داشته باشد ولی هنوز حضور مایلز تلر برای ایفای نقش روستر در این فیلم تأیید نشده است.

منبع: screenrant

تبلیغات
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 8 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 فوریه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.