برداشت اول قتل عام گانگسترها توسط اورلاندو بلوم در فیلم Red Right Hand - برداشت اول

جدیدترین ویدیوی منتشر شده از فیلم اکشن Red Right Hand، نبرد خونین بین گانگسترها، پس از بر هم خوردن معامله‌ی تجاری را به تصویر می‌کشد.

تبلیغات

فیلم Red Right Hand (دست راست قرمز) روایتگر داستان مردی به نام کش با بازی اورلاندو بلوم است که مدتی است زندگی گانگستری را کنار گذاشته و با خانواده خود اوقات خوشی را سپری می‌کند؛ اما ماه عسل کش خیلی زود پس از اینکه یک گانگستر معروف به نام بیگ کت از او درخواست می‌کند که در اموراتش به وی کمک کند به پایان می‌رسد. کش در ابتدا مخالفت می‌کند؛ اما پس از تهدید شدن خانواده‌اش توسط بیگ کت، ناخواسته باری دیگر به دنیای جرم و جنایت باز می‌گردد.

در ویدیوی جدید منتشر شده از این اثر، کش به جای فردی به نام لازاروس بر سر یک معامله تجاری با یک گروه خلافکار دیگر حاضر می‌شود. دامینیک که به نمایندگی از گروه مقابل پای معامله حاضر شده است از غیبت لازاروس اظهار ناخرسندی می‌کند؛ اما کش به وی اطمینان می‌دهد که اگر طبق قول و قرارهای قبلی پیش روند هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد.

ظاهراً دامینیک در ابتدا قانع می‌شود؛ اما پس از اینکه چشمانش به کفش‌های خونین کش می‌افتد؛ آتش بی‌اعتمادی زبانه می‌کشد و علی‌رغم تلاش‌های کش درگیری خونینی آغاز می‌شود. شما می‌توانید جدیدترین ویدیوی منتشر شده از این اثر را در اینجا تماشا کنید.

فیلم Red Right Hand به کارگردانی ایان و اشوم نلمز و بر اساس فیلمنامه‌ای از جاناتان ایزلی توسعه یافته است. برادران نلمز پیش‌تر با فیلم Fatman (مرد چاق) شناخته می‌شوند. از بازیگران این اثر می‌توان به اورلاندو بلوم و اندی مک‌داول اشاره کرد.

فیلم Red Right Hand در تاریخ ۲۳ فوریه‌ی ۲۰۲۴ (۴ اسفند ۱۴۰۲) به روی پرده‌ی نقره‌ای می‌رود.

منبع: کولایدر

تبلیغات
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 13 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 مارس 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.