برداشت اول پوسترهای فیلم Aristotle & Dante Discover the Secrets of the Universe - برداشت اول

پوستری برای فیلم جذاب Aristotle & Dante Discover the Secrets of the Universe منتشر شده است.

تبلیغات

در سینماکان ۲۰۲۳ که در لاس وگاس برگزار می‌شود، خبرهای بسیار مهیجی منتشر شدند و در آن نیز پوسترها و تیزرهای جذاب و جالب‌توجهی از برخی از فیلم‌های آینده استودیوهای بزرگ و کوچک برای مخاطبان به نمایش در آمدند. در این میان نیز پوسترهای زیبایی برای فیلم ارسطو و دانته اسرار جهان را کشف می‌کنند (فیلم Aristotle & Dante Discover the Secrets of the Universe) منتشر شده است.

فیلم «ارسطو و دانته اسرار جهان را کشف می‌کنند» اقتباسی از کتابی به همین نام نوشته بنجامین آلیر سائنز است و در ادامه می‌توانید پوسترهای منتشر شده برای آن در سینماکان ۲۰۲۳ را مشاهده کنید. این پوسترها دو بازیگر اصلی این فیلم یعنی مکس پلیو و ریس گونزالس را نشان می‌دهد که در یک خیال گم شده‌اند و در پس زمینه آن‌ها نیز آسمان شب پر از ستاره به چشم می‌خورد.

با اینکه این پوسترها اطلاعاتی را درباره داستان و اتفاقات فیلم آشکار نمی‌کنند اما نیم نگاهی از این اثر را به نمایش گذاشته‌اند و نوید داستانی جذاب برای علاقه‌مندان به این سبک از آثار را می‌دهد. فیلم «ارسطو و دانته اسرار جهان را کشف می‌کنند» به نویسندگی و کارگردانی آیچ آلبرتو است.

این فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به روی پرده سینماها آمده و با توجه به پوسترهای منتشر شده برای آن، به نظر می‌رسد که این اثر به زودی روی پرده سینماهای سراسری اکران خواهد شد ولی هنوز تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده است.

منبع: کولایدر

meysamb
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 30 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.