برداشت اول پوسترهای تماشایی و جدید فیلم Oppenheimer - برداشت اول

به تازگی پوسترهایی تماشایی و تازه برای فیلم مورد انتظار Oppenheimer ساخته کریستوفر نولان منتشر شده است.

تبلیغات

فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) یکی از فیلم‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۳ میلادی به شمار می‌رود که قرار است به زودی روی پرده سینماها اکران شود. حالا نیز پوسترهای آی‌مکس برای این اثر منتشر شده که بسیار تماشایی و خیره‌کننده به نظر می‌رسند و صحنه‌ای انفجاری از فیلم را به نمایش می‌گذارند.

دو پوستر تازه منتشر شده برای فیلم «اوپنهایمر» که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده یا دانلود کنید، تنها گوشه‌ای از آنچه بیننده‌ها در این اثر سینمایی تازه کریستوفر نولان شاهد خواهند بود را به نمایش در آورده است. یکی از این پوسترها این حس را منتقل می‌کند که انگار در مرکز تاریخ قرار گرفته‌اید و این در حالی است پوستر دیگر، نمایی از زیر بمب اتم آزمایشی را به تصویر می‌کشد.

فیلم Oppenheimer "پوسترهای تماشایی و جدید فیلم Oppenheimer"
فیلم Oppenheimer
فیلم Oppenheimer "پوسترهای تماشایی و جدید فیلم Oppenheimer"
فیلم Oppenheimer

این در حالی است که در هر دو پوستر منتشر شده می‌توان شخصیت رابرت جی اوپنهایمر با بازی کیلین مورفی را مشاهده کرد. علاوه بر کیلین مورفی، بازیگران برجسته و درخشان زیادی در این اثر نقش‌آفرینی می‌کنند که شامل امیلی بلانت، مت دیمون، رابرت داونی جونیور، فلورنس پیو، رامی ملک، بنی سفدی و کنت برانا است.

فیلم «اوپنهایمر» به نویسندگی و کارگردانی کریستوفر نولان قرار است در تاریخ ۲۱ ژوئیه سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران شود و به تازگی نیز فروش بلیط برای آن آغاز شده است.

منبع: کولایدر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 40 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 9 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.