برداشت اول نتفلیکس تریلر تازه انیمیشن Nimona را منتشر کرد - برداشت اول

سرویس آنلاین نتفلیکس به تازگی تریلری را برای انیمیشن سینمایی مورد انتظار Nimona منتشر کرده است.

تبلیغات

انیمیشن نیمونا (Nimona) جدیدترین اثر از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که قبلا اولین تریلر رسمی برای آن منتشر شده بود و حالا این سرویس تریلری تازه برای این اثر مورد انتظار منتشر کرده که ماجراجویی‌های نیمونا و لرد بالیستر بلک‌هارت را به تصویر می‌کشد.

انیمیشن نیمونا توسط استودیو Blue Sky خلق و توسعه داده شده بود اما در سال ۲۰۲۱ میلادی، کمپانی دیزنی به صورت رسمی این استودیو را تعطیل کرد. همین نیز سبب شد تا دیزنی ساخت این انیمیشن را در پیش نگیرد و آن را کنسل کند. بنابر گزارش‌ها، در زمان کنسل شدن این اثر حدود ۷۵ درصد از آن تکمیل شده بود اما هنوز به ۱۰ ماه دیگر تولید نیاز داشت. در نهایت نیز سرویس آنلاین نتفلیکس این اثر را بدست آورد و آن را تکمیل کرد.

در تریلر تازه منتشر شده برای انیمیشن «نیمونا» که در بالا می‌توانید مشاهده یا دانلود کنید، ماجراجویی‌های مهیجی و جذابی به نمایش گذاشته می‌شوند. این انیمیشن داستان نیمونا، یک تغییر شکل‌دهنده را بازگو می‌کند که علاقه‌ای به کارهای شرارت‌آمیز دارد و همین نیز سبب می‌شود تا او با لرد بالیستر بلک‌هارت همراه شود.

آن‌ها به دنبال آن هستند تا به همه در قلمرو ثابت کنند که سر آمبروسیوس گلدلوین و دوستانش در موسسه اجرای قانون آن قهرمانانی که فکر می‌کنند، نیستند. انیمیشن «نیمونا» قرار است در تاریخ ۳۰ ژوئن سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۹ تیر ۱۴۰۲) به صورت انحصاری روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود.

منبع: comicbook

تبلیغات
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 42 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 26 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.