برداشت اول قدرت‌نمایی کامالا خان در ویدیو جدید از فیلم The Marvels - برداشت اول

ویدیو جدیدی از فیلم ابرقهرمانی The Marvels منتشر شده که حاوی سکانس نبرد با حضور کارول دنورز و کامالا خان می‌باشد.

تبلیغات

در حالی که دنیای سینمایی مارول با فصل دوم سریال Loki (لوکی) مشغول سرگرم کردن طرفدارانش در مدیوم تلویزیون می‌باشد، پروژه سینمایی جدید آن‌ها The Marvels (مارولز) نام دارد که برای نخستین‌بار ۳ ابرقهرمان زن از کمیک‌های مارول را در کنار یکدیگر قرار می‌دهد. پروژه‌ای که با حواشی گوناگونی مواجه بوده و حتی یک سکانس رقص نیز برای آن در نظر گرفته شده بود که ترس از واکنش‌های منفی، سازندگانش را مجاب کرد تا از قرار دادن این سکانس در محصول نهایی خودداری نمایند.

حال نیز ویدیوی جدیدی از دنباله فیلم کاپیتان مارول منتشر شده است. ویدیویی که حول محور کامالا خان و کارول دنورز جریان داشته و در کنار به نمایش گذاشتن قدرت‌های آن‌ها، موضوع اصلی فیلم را نیز نشان می‌دهد. جایی که هر یک از ابرقهرمانان داستان پس از به کار بردن توانایی‌های خود، با دیگری جایگزین شده و زمینه را برای اتفاقاتی جذاب و هیجان‌انگیز مهیا خواهند کرد.

در ادامه می‌توانید به مشاهده این ویدیو بپردازید.

فیلم The Marvels از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول که توسط نیا داکوستا کارگردانی شده و از بازیگرانی نظیر ساموئل ال جکسون، ایمان ولانی و بری لارسون بهره می‌برد، برای اکران در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) برنامه ریزی شده است.

منبع: کامیک‌بوک

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 21 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 27 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.