برداشت اول فیلم The Beekeeper پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۴ شد - برداشت اول

فیلم The Beekeeper با فروش خوبش در گیشه جهانی به پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۴ تا به الان تبدیل شد.

تبلیغات

فیلم «زنبودار» جدیدترین اثر کارگردانی شده توسط دیوید آیر به شمار می‌رود که در آن، جیسون استاتهام نقش شخصیت اصلی داستان را بازی می‌کند. این اثر سینمایی مهیج و اکشن تاکنون به فروش خوبی در گیشه دست پیدا کرده و پرفروش‌ترین فیلم سال تا به امروز است.

این اثر سینمایی تاکنون در گیشه‌های داخل آمریکا به فروش کلی ۳۱ میلیون دلار در دو هفته اکران دست پیدا کرده و در گیشه‌های بین‌المللی نیز مبلغ ۴۵ میلیون دلار را از آن خودش کرده است. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی نیز این اثر تاکنون ۷۶ میلیون دلار در سطح جهان فروش داشته است.

همین نیز سبب شده تا فیلم «زنبوردار» که تنها دو هفته است روی پرده سینماها قرار دارد، با کسب فروش جهانی ۷۶ میلیون دلاری به عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال جاری میلادی تا به الان معرفی شود و بالاتر از فیلم موزیکال Mean Girls با فروش جهانی ۶۶ میلیون دلاری قرار بگیرد.

در حالی فیلم جدید جیسون استاتهام عملکرد خوبی در گیشه دارد که فیلم قبلی وی یعنی فیلم Expend4bles در گیشه عملکرد بسیار ضعیفی داشت و در کل دوره اکرانش به فروش جهانی ۵۱ میلیون دلاری دست پیدا کرد و این در حالی بود که بودجه آن ۱۰۰ میلیون دلار بوده است.

قبل از آن نیز فیلم Meg 2: The Trench نیز توانست در گیشه‌های جهانی فروش بالای ۴۰۰ میلیون دلاری داشته باشد تا یکی از موفق‌ترین فیلم‌های اخیر جیسون استاتهام لقب بگیرد.

منبع: collider

تبلیغات
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 8 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 فوریه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.