برداشت اول رویارویی جوکر و هارلی کوئین در تصاویر جدید فیلم Joker 2 - برداشت اول

تصاویر جدیدی از فیلم مورد انتظار دی‌سی به نام Joker 2 منتشر شده که رویارویی جوکر و هارلی کوئین را نمایش داده است.

تبلیغات

حال که DCEU با اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom (آکوامن و امپراتوری گم شده) رسماً پس از گذشت ۱۰ سال پایان یافته است، تمامی توجهات به ساخته جدید تاد فیلیپس به نام Joker: Folie à Deux (جوکر: جنون مشترک) معطوف شده است که به عنوان تنها پروژه سینمایی دی‌سی در سال ۲۰۲۴ میلادی به شمار می‌رود. اثری موزیکال که جوکر واکین فینیکس و هارلی کوئین لیدی گاگا را در بستری از اتفاقات غیرمنتظره روبروی یکدیگر قرار خواهد داد.

حال به لطف تصاویر جدیدی که از این دنباله مورد انتظار منتشر شده می‌توانیم نگاهی به شخصیت‌های جوکر و هارلی کوئین داشته باشیم. تصاویری که یکی از آن‌ها شاهزاده جرم و جنایت شهر گاتهام را درون سلول تیمارستان آرکهان نمایش می‌دهد.

علی‌رغم این که داستان این دنباله در هاله‌ای از ابهام قرار داشته و سازندگانش از ارائه هرگونه اطلاعات خودداری کرده‌ند اما طبق تصاویر لو رفته از پشت صحنه می‌توان حدس زد که داستان عاشقانه بی‌رحمی را حول محور جوکر و هارلی کوئین شاهد خواهیم بود. هارلین فرانسیس کوئینزلی که احتمالاً به عنوان یکی از دست اندرکاران تیمارستان آرکهام با جوکر روبرو شده و شیفته جنون و دیوانگی‌هایش می‌شود.

فیلم Joker: Folie à Deux برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) برنامه ریزی شده است.

منبع: کولایدر

تبلیغات
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 8 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 ژانویه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.