برداشت اول حمایت از فلسطین کار دست Scream 7 داد + کناره‌گیری جنا اورتگا از این فرنچایز - برداشت اول

حمایت ملیسا بریرا از مردم فلسطین سبب شد تا او از پروژه Scream 7 کنار گذاشته شود که این مسئله جنجال و حاشیه پر سر و صدایی به همراه داشته است.

تبلیغات

حمله اسرائیل به غزه و کشتار مردم فلسطینی سبب شده تا ۲ دستگی قابل توجهی میان بازیگران و هنرمندان هالیوود شکل گرفته و برخی به حمایت از این تهاجم و برخی دیگر به انتقاد از آن پرداخته‌اند. با این حال به نظر می‌رسد که هالیوود علاقه چندانی به یهود ستیزی نداشته و با هر هنرمندی که به شیوه‌های مختلفی مردم فلسطین را حمایت کند، برخورد کرده و چه بسا پایان کار بازیگری آن‌ها را رقم می‌زند. مسئله‌ای که در این هفته گریبان‌گیر فرنچایز Scream (جیغ) شده و این مجموعه را که پس از ۱۰ سال بازگشت موفقیت‌آمیزی به سینما داشته را در معرض تعطیلی کامل قرار داده است.

داستان از این قرار است که ستاره مکزیکی فیلم‌های جدید این فرنچایز یعنی ملیسا بریرا با محکوم کردن حمله اسرائیل به غزه، حمایت خود از مردم و کودکان فلسطین را در صفحه شخصی اینستاگرام اعلام کرده است. موضعی که به طرز شوکه‌کننده‌ای سبب شده تا او از فیلم Scream 7 اخراج شده و عملاً از فرنچایز جیغ کنار گذاشته شود.

گروه رسانه‌ای اسپای‌گلس به عنوان تولید کننده فیلم‌های جیغ نسبت به چنین حمایتی واکنش نشان داده و اعلام نموده که:

ما در برابر یهود ستیزی و یا تحریک مخاطبین با ارجاعات غلط علیه پاکسازی و هولوکاست که موجب سخنان نفرت‌برانگیز شود ایستادگی کرده و چنین عملی را تحمل نخواهیم کرد.

پس از این واکنش تند از سوی تولید کننده فیلم‌های جیغ، خشم مخاطبین برانگیخته شده و به سمت کارگردان Scream 7 یعنی کریستوفر لندون حمله‌ور شدند که او نیز از چنین اتفاقی ابراز بی‌اطلاعی کرده و در صفحه توییتر اعلام داشته که تصمیم اتخاذ شده فراتر از حیطه کاری وی می‌باشد.

حال این جنجال با خبر خروج جنا اورتگا از این فرنچایز بیش از پیش پیچیده می‌شود؛ زیرا رسماً تایید شده که ستاره ۲۱ ساله سریال ونزدی به سبب تداخل برنامه‌هایش و مشغله کاری از حضور در فیلم Scream 7 انصراف داده است. با توجه به صمیمیت میان جنا اورتگا و ملیسا بریرا بسیاری از رسانه‌ها ادعا کرده‌اند که دلیل این خروج نه بابت مسئله کاری، بلکه به سبب حمایت از بازیگر مکزیکی بوده است.

بسیار قبلتر از این حواشی، ستاره این فرنچایز یعنی نو کمبل نیز به سبب اختلاف در پرداخت دستمزد از حضور در هفتمین فیلم جیغ سر باز زده بود و حتی در دنباله سال ۲۰۲۳ نیز شاهد عدم حضور وی بودیم که تهیه‌کنندگانش را با انتقادات فراوانی روبرو کرد و واکنش منفی طرفداران را در پی داشت.

چنین حواشی پر سر و صدایی زمانی نگران‌کننده می‌شود که بدانیم آغاز پروسه تولید فیلم Scream 7 پس از فروکش اعتصابات برای هفته آینده در نظر گرفته شده بود. به نظر می‌رسد که عدم حضور جنا اورتگا و ملیسا بریرا و حتی نبود بازیگر نمادینی همچون نو کمبل باعث می‌شود تا تولید این دنباله به تاخیر افتاده و یا حتی برای همیشه لغو شود. مسئله‌ای که طرفداران فرنچایز جیغ را نگران کرده و بسیاری از رسانه‌ها این وقایع را پایان کار گوست فیس در سینما خطاب کرده‌اند.

باید دید که تصمیم تهیه‌کنندگان Scream 7 چه خواهد بود. آیا شاهد حضور بازیگران کاملاً جدیدی خواهیم بود؟ آیا فرنچایز جیغ برای همیشه به پایان خواهد رسید؟ سوالاتی که فعلاً نمی‌توان پاسخی برای آن یافت کرد.

منبع: کولایدر

تبلیغات
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 13 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 28 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.