برداشت اول حضور راهبه‌های قاتل در تیزر تازه The Walking Dead: Daryl Dixon - برداشت اول

به تازگی تیزری برای سریال The Walking Dead: Daryl Dixon منتشر شده که راهبه‎‌های قاتل را نشان می‌دهد.

تبلیغات

سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون (The Walking Dead: Daryl Dixon) جدیدترین نسخه فرعی ساخته شده از فرنچایز «واکینگ دد» به شمار می‌رود که بر محوریت شخصیت دریل دیکسون است و داستان ماجراجویی‌های این شخصیت در شهر پاریس را به نمایش در خواهد آورد.

به تازگی تیزری برای سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون» منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید. این تیزر تازه منتشر شده بازیگر کلمانس پوئزی را در نقش راهبه‌ای کاریزماتیک و مرموز به نام ایزابل نشان می‌دهد که مسئول کمک به دریل در بدو ورودش به فرانسه است.

در همان ابتدا دریل دیکسون اشاره می‌کند که ایزابل یک راهبه معمولی نیست و او به دنبال آن است تا امید را در بین جوامع به جامانده بشری در اروپا گسترش بدهد و عضوی از اتحادیه امید است. اعضای این اتحادیه به دنبال آن هستند تا هر کاری می‌توانند انجام بدهند تا به مردم کمک کنند.

کلمانس پوئزی از جمله بازیگران برجسته فرانسوی به شمار می‌رود که سابقه نقش‌آفرینی در فیلم‌های هری پاتر (Harry Potter) را دارد و در فیلم در بروژ (In Bruges) ساخته مارتین مک‌دونا و فیلم تنت (Tenet) ساخته کریستوفر نولان نیز نقش‌آفرینی کرده است.

پخش فصل اول سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون» قرار است از تاریخ ۱۰ سپتامبر سال ۲۰۲۳ میلادی (یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲) شروع شود و این در حالی است که شبکه ای‌ام‌سی آن را برای فصل دوم نیز تمدید کرده است.

منبع: کولایدر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 29 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 21 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.