برداشت اول تیزر تازه سریال Echo از دنیای سینمایی مارول - برداشت اول

به تازگی تیزری برای سریال تازه دنیای سینمایی مارول یعنی سریال ابرقهرمانی Echo منتشر شده است.

تبلیغات

استودیو مارول به دنبال آن است تا برخی از آثار خودش را تحت برند Marvel’s Spotlight منتشر کند و اولین سریال ساخته شده تحت این بنر نیز سریال «اکو» است که به تازگی تیزری برای آن منتشر شده، تیزری که نیم نگاهی از شخصیت اصلی را به نمایش در می‌آورد.

در این تیزر تازه منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید، مایا لوپز ملقب به اکو از قبر پدرش بازدید می‌کند و این در حالی است که صدای کینگ‌پین شنیده می‌شود که او را با ببری مقایسه می‌کند که در سکوت حرکت می‌کند تا طعمه خودش را بگیرد.

سریال «اکو» ادامه داستان سریال Hawkeye را به تصویر می‌کشد و در آن، مایا لوپز در حال فرار از دست سازمان ویلسون فیسک است. مایا در ادامه به زادگاهش در اوکلاهاما باز می‌گردد و به دنبال آن است تا انتقام پدرش را بگیرد. آلاکوا کاکس در این سریال نقش شخصیت اصلی را بازی می‌کند.

سریال «اکو» که زیر مجموعه برند Marvel Spotlight است، برخلاف سریال‌های قبلی ساخته شده در دنیای سینمایی مارول با رده سنی TV-MA است و تیزرها و تریلرهای منتشر شده برای این اثر نیز به خوبی این موضوع را نمایان ساختند و آن را به عنوان اثری متفاوت از مارول جلو دادند.

تمام قسمت‌های سریال «اکو» در تاریخ ۹ ژانویه سال ۲۰۲۴ میلادی (سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲) روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

منبع: collider

تبلیغات
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 41 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 28 ژانویه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.