برداشت اول تلاش برای محافظت از خانواده در کلیپ جدید فیلم Fast X - برداشت اول

به تازگی کلیپ جدیدی از فیلم Fast X منتشر شده که در آن، تلاش جوردانا بروستر و جان سینا برای محافظت از خانواده به تصویر کشیده می‌شود.

تبلیغات

دام و خانواده‌اش در حال رسیدن به ته خط هستند و فیلم سریع ۱۰ (Fast X) به همراه فیلم یازدهم آن قرار است داستان این فرنچایز را به یک نقطه پایان برساند. این فیلم تازه تقریبا هر کاراکتری که از ابتدا در این مجموعه حضور داشته را درون خودش جای داده است و یکی از آثار اکشن بسیار بزرگ ۲۰۲۳ را برای مخاطبان رقم خواهد زد.

به تازگی کلیپی از فیلم «سریع ۱۰» منتشر شده که در آن، ستاره این فرنچایز یعنی جوردانا بروستر که نقش خواهر دام و جیکوب به نام میا تورتو را بازی می‌کند، درباره انجام بدلکاری‌ها در کنار جان سینا و انرژی بسیار زیادش صحبت کرده است. در ادامه می‌توانید این کلیپ را مشاهده یا دانلود کنید.

در ابتدا میا در حال نگهداری از برادرزاده‌اش است و همه چیز آرام به نظر می‌رسد اما ناگهان این موضوع تغییر می‌کند. در این سکانس، افراد دانته سعی دارند تا پسر دام را بربایند اما در این میان، جیکوب و میا با آن‌ها مبارزه می‌کنند. جوردانا بروستر از انجام بدلکاری‌ها در کنار جان سینا بسیار هیجان‌زده بوده و از هر لحظه از آن نیز لذت برده است.

سکان کارگردانی فیلم «سریع ۱۰» را لوئیس لتریر در دست دارد و فیلم‌نامه آن را نیز جاستین لین و دن مازیو قلم زده‌اند. از جمله دیگر بازیگران حاضر در این اثر نیز می‌توان به وین دیزل، میشل رودریگز، جیسون استاتهام، تایریس گیبسون، شارلیز ترون، ناتالی امانوئل، هلن میرن، اسکات ایستوود، بری لارسون، آلن ریچاردسون و همچنین جیسون موموآ اشاره کرد.

فیلم «سریع ۱۰» قرار است در تاریخ ۱۹ ماه مه سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: کولایدر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 32 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 27 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.