برداشت اول تریلر و پوستر تازه انیمیشن سریالی Castlevania: Nocturne - برداشت اول

به تازگی سرویس آنلاین نتفلیکس تریلر و پوستری را برای انیمیشن سریالی Castlevania: Nocturne منتشر کرده است.

تبلیغات

انیمیشن سریالی کسلوانیا: منظره شب (Castlevania: Nocturne) دنباله‌ای بسیار مورد انتظار برای انیمیشن سریالی «کسلوانیا» به شمار می‌رود که اتفاقات آن در دوران انقلاب فرانسه جریان دارد و داستان نبرد با هیولاها و خون‌آشام‌ها را به نمایش در می‌آورد.

به تازگی سرویس آنلاین نتفلیکس تریلری را برای انیمیشن سریالی «کسلوانیا: منظره شب» منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید. این اثر قرار است داستان ریچر بلمونت با صداپیشگی ادوارد بلومل و ماریا رینارد با صداپیشگی پیکسی دیویس را بازگو کند.

سرویس آنلاین نتفلیکس علاوه بر این تریلر تازه، پوستری نیز برای انیمیشن سریالی «کسلوانیا: منظره شب» منتشر کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید. این پوستر دو شخصیت اصلی داستان یعنی ریچر بلمونت و ماریا رینارد را به تصویر می‌کشد. این سریال تازه بر اساس بازی Symphony of the Night و Rondo of Blood ساخته شده و مطمئنا داستانی جذاب را برای طرفداران به نمایش خواهد گذاشت.

سرویس آنلاین نتفلیکس اولین فصل از انیمیشن سریالی «کسلوانیا: منظره شب» را در تاریخ ۲۸ سپتامبر سال ۲۰۲۳ میلادی (پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲) پخش خواهد کرد.

انیمیشن سریالی Castlevania: Nocturne
انیمیشن سریالی Castlevania Nocturne

منبع: movieweb

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 33 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.