برداشت اول تریلر سریال Ripley با بازی اندرو اسکات - برداشت اول

به تازگی سرویس آنلاین نتفلیکس تریلری را برای سریال Ripley منتشر کرده که در آن اندرو اسکات نقش‌آفرینی می‌کند.

تبلیغات

سریال «ریپلی» اثری در ژانر مهیج و روانشناختی به شمار می‌رود که بر اساس رمانی به نام The Talented Mr. Ripley نوشته پاتریشیا های‌اسمیت ساخته شده است و در آن، اندرو اسکات نقش تام ریپلی را بازی می‌کند. حالا سرویس آنلاین نتفلیکس تریلری را برای این اثر منتشر کرده است.

تریلر تازه منتشر شده برای سریال «ریپلی» که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، نیم نگاهی از درون این اثر را به نمایش در می‌آورد و بیننده‌ها را با شخصیت تام ریپلی آشنا می‌کند. در این سریال علاوه بر اندرو اسکات، جانی فلین و داکوتا فانینگ نیز نقش‌آفرینی می‌کنند.

همانطور که در این تریلر مشاهده می‌شود، سریال «ریپلی» با فیلمبرداری سیاه و سفید است که جلوه متفاوتی به آن بخشیده است. فیلم‌نامه این سریال را استیون زیلیان قلم زده است، کسی که قبلا فیلم‌نامه فیلم The Irishman و فیلم Schindler’s List را نوشته و خود او نیز روی صندلی کارگردانی این سریال نشسته است.

سریال «ریپلی» داستان کلاهبرداری به نام تام ریپلی را دنبال می‌کند که به ایتالیا سفر می‌کند تا دیکی گرینلیف پسر سرکش یک خانواده ثروتمند را قانع کند تا به نیویورک بازگردد و کسب و کار خانوادگی‌اش را به آنجا ببرد. با این حال، در خلال این داستان نیز چیزهای دیگری در جریان است.

این سریال در تاریخ ۴ آوریل سال ۲۰۲۴ میلادی (پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه خواهد شد.

منبع: comicbook

تبلیغات
Cambyses The ThirdA.M.E021
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 5 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 فوریه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.