برداشت اول تحقق رویای فضانوردی در تریلر فیلم A Million Miles Away - برداشت اول

فیلم A Million Miles Away که از اتفاقی کاملاً واقعی الهام گرفته است، به تحقق رویای فضانوردی مردی تسلیم‌ناپذیر پرداخته است.

تبلیغات

با قاطعیت می‌توان گفت که رویا و آرزوی هر یک از ما از دوران کودکی تا به الان، سفر به فضای بی‌انتهای کهکشان بوده است. رویایی که دهه‌ها پیش بشریت به شکلی غیرقابل تصور آن را محقق کرد و به واسطه فضانوردانی شجاع و جاه‌طلب شاهد گسترش دانش بشریت نسبت به کرات دیگر بودیم. با این حال آیا می‌دانستید که دنبال کردن چنین آرزویی برای فضانوردی به نام خوزه ام هرناندز تا چه اندازه سخت و مشقت‌بار بوده است؟ کسی که به واسطه فیلم A Million Miles Away (یک میلیون مایل دورتر) شاهد زندگی پر و فراز نشیب وی خواهیم بود.

این فیلم بیوگرافی و جذاب حول محور فضانوردی به نام خوزه ام هرناندز جریان دارد. مردی که زندگی خود را از کارگری در مزرعه آغاز کرد و به سبب برخورداری از روحیه‌ای شکست ناپذیر، مسیر خود را به دانشگاه باز نمود و با تحصیل در رشته مهندسی هوا و فضا و پشت سر گذاشتن موانع بسیار، در نهایت به عنوان یکی از اعضای تیم فضانوردی ناسا، رویای دوران کودکی خود را محقق نمود.

در ادامه می‌توانید شاهد تریلر و پوستر زیبای این فیلم باشید.

فیلم A Million Miles Away که توسط الخاندرا مارکز آبلا کارگردانی شده و از بازیگرانی همچون مایکل پنیا، رزا سلزار و گرت دیلاهانت بهره می‌برد، در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) از طریق سرویس آمازون پرایم در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

منبع: کولایدر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 22 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.