برداشت اول تاریخ اکران فیلم Deadpool 3 تغییر کرد - برداشت اول

با تغییر گسترده در تاریخ اکران بسیاری از آثار دیزنی و مارول، تاریخ اکران فیلم مورد انتظار Deadpool 3 نیز تغییر کرده است.

تبلیغات

کمپانی دیزنی به تازگی تغییرات گسترده‌ای را در پروژه‌های آینده خودش اعلام کرده و از تأخیر در اکران پروژه‌های لایو اکشن خودش و همچنین برخی از پروژه‌های مورد انتظار استودیو مارول خبر داده است. یکی از همین آثار که تحت تأثیر این تغییرات و تأخیرها قرار گرفته فیلم ددپول ۳ (Deadpool 3) است.

فیلم «ددپول ۳» قبلا قرار بود در تاریخ ۸ نوامبر سال ۲۰۲۴ میلادی روی پرده سینماها اکران شود اما حالا قرار است در تاریخ ۴ ماه مه سال ۲۰۲۴ میلادی (شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) یعنی حدود ۶ ماه زودتر از تاریخ اکران قبلی‌اش به روی پرده سینماها بیاید.

مطمئنا این خبر بسیار خوبی برای طرفداران شخصیت ددپول به شمار می‌رود، طرفدارانی که نزدیک به پنج سال است منتظر فیلم تازه این شخصیت با بازی رایان رینولدز هستند و حالا قرار است حدود ۶ ماه زودتر شاهد اولین حضور ددپول در دنیای سینمایی مارول و در کنار ولورین با بازی هیو جکمن باشند.

فیلمبرداری فیلم «ددپول ۳» در حال حاضر و در میان اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا جریان دارد و این در حالی است که این تغییرات در اکران فیلم‌های دیزنی نیز ناشی از همین اعتصاب هستند. سکان کارگردانی فیلم «ددپول ۳» را شاون لوی در دست دارد و فیلم‌نامه آن را نیز خود شاون لوی، رایان رینولدز، رت ریس، پل ورنیک، لیزی و وندی مولینوکس قلم زده‌اند.

در فیلم «ددپول ۳» چهره‌های آشنا از فیلم‌های قبلی این مجموعه نیز حضور خواهند داشت که شامل لزلی اوگامس و کاران سونی است. راب دیلینی نیز بار دیگر قرار است در این فیلم تازه نقش شخصیت جالب پیتر را بازآفرینی کند. با این حال، ززی بیتز که در فیلم دوم نقش دومینو را بازی کرده بود، در فیلم «ددپول ۳» حضور ندارد.

منبع: کولایدر

تبلیغات
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 25 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.