برداشت اول تاریخ انتشار دنباله‌ی مورد انتظار Chicken Run مشخص شد - برداشت اول

سرویس نتفلیکس به تازگی تاریخ انتشار دنباله‌ی استاپ موشن تحسین‌شده‌ی Chicken Run به نام Chicken Run: Dawn of the Nuggets را اعلام کرده است.

تبلیغات

حدود ۲۳ سال پیش بود که استاپ‌موشن Chicken Run (فرار مرغی) با انتشار خود دنیای انیمیشن را تکان داد! این استاپ موشن توانست تا با تحسین‌ گسترده‌ی منتقدان و استقبال فوق‌العاده‌ی مخاطبان، تنها در مدت کوتاهی پس از انتشار نام خود را به عنوان یکی از برترین استاپ‌موشن‌های تاریخ به ثبت رساند.

با این حال قطع همکاری آردمن پروداکشن و کمپانی مشهور دریم‌ورکس که در کنار استودیوی مشهور انیمیشن‌سازی فرانسوی، یعنی پتی که انیمیشن Chicken Run را خلق کرده بودند؛ سبب شد تا تولید دنباله‌ی این عنوان در هاله‌ای از ابهام فرو رود. با تمام این اوصاف توسعه‌ی دنباله‌ی این اثر در سال ۲۰۱۸ اعلام شد و مراحل پیش‌تولید از سال ۲۰۱۹ کلید خورد و این دنباله با نام رسمی Chicken Run: Dawn of The Nuggets (فرار مرغی: طلوع ناگت‌ها) به مخاطبان سینما معرفی شد.

داستان انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nuggets دقیقاً بلافاصله پس از وقایع عنوان اول آغاز می‌شود. جینجر و راکی که حال به همراه بقیه‌ی اهالی مزرعه پس از گریز از دست خانم توییدی، زندگی راحت و پر از آرامشی را تجربه می‌کنند و مشغول پرورش فرزندشان به نام مالی هستند؛ اما آن‌ها نمی‌دانند که ای آسایش موقتی است و کتاب زندگی برای آن‌ها یک فصل پرتنش دیگر تدارک دیده است و آن‌ها به زودی باز هم مجبور به گریز از چنگال انسان‌هایی خواهند شد که هیچ رحم و مروتی برای حیوانات قایل نیستند.

کارگردانی انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nuggets در دستان سم فل که پیش‌تر به خاطر خلق انیمیشن تحسین‌شده‌ی Flushed Away (برآب رفته) شناخته می‌شود، قرار دارد. کری کرک‌پاتریک که فیلمنامه‌ی نسخه‌ی اول را قلم زده بود؛ نگارش فیلم‌نامه‌ی این اثر را نیز به همراه جان اُ فرل و ریچارد تانرد بر عهده دارد. همچنین انیمیشن Chicken Run، یعنی کمپانی آردمن و استودیو پتی بار دیگر برای تولید این انیمیشن با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

از اعضای تیم صداگذاری فیلم Chicken Run، ایملدا استنتون در نقش بانتی، جین هرکس در نقش ببیز و لین فرگوسن در نقش مک نیز برای صداگذاری این شخصیت‌ها در فیلم Chicken Run: Dawn of the Nuggets نیز بازگشته‌اند.

. با این حال بزرگترین نام‌های فیلم اول، یعنی مل گیبسون در نقش راکی و جولیا صوالحه در نقش جینجر در این اثر حضور ندارند و ظاهراً این مسئله به دلیل عدم دعوت استودیوهای سازنده از این هنرمندان بوده و آن‌ها پیش‌تر علاقه‌ی خود برای بازگشت به این دو نقش را ابراز کرده بودند.

در فیلم Chicken Run: Dawn of the Nuggets، زکری لوی و تندی نیوتون صداگذاری شخصیت‌های راکی و جینجر را بر عهده خواهند داشت. همچنین صداگذاری شخصیت فاولر که پیش‌تر بر عهده بنجامین ویترو فقید بود؛ توسط دیوید بردلی انجام شده است.

انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nuggets در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۲۳ (۲۴ آذر ۱۴۰۲) در سرویس نتفلیکس در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: کولایدر

تبلیغات
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 27 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 27 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.