برداشت اول اولین تریلر رئالیتی شو Squid Game: The Challenge منتشر شد - برداشت اول

سرویس آنلاین نتفلیکس اولین تیزر رسمی برای رئالیتی شو Squid Game: The Challenge را منتشر کرده است.

تبلیغات

رئالیتی شو بازی مرکب: چالش (Squid Game: The Challenge) نشأت گرفته از سریال بسیار محبوب و پر بیننده «بازی مرکب» است. حدود دو سال از زمان پخش اولین فصل از سریال «بازی مرکب» می‌گذرد، سریالی که به سرعت در سراسر جهان به محبوبیت رسید و توجه بیننده‌های زیادی را به خودش جلب کرد.

سرویس آنلاین نتفلیکس نیز به دنبال این موفقیت بزرگ، دستور ساخت دومین فصل از سریال «بازی مرکب» را صادر کرد اما این پایان ماجرا نبود و این سرویس به دنبال گسترش این فرنچایز بود و در همین راستا، یک رئالیتی شو بر اساس آن تولید کرده که «بازی مرکب: چالش» نام دارد.

نتفلیکس آسیب شرکت‌کنندگان در رئالیتی شو Squid Game: The Challenge را رد کرد

با وجود اینکه گزارش‌های منفی از سوی شرکت‌کنندگان این برنامه در ماه‌های اخیر منتشر شده بود اما نتفلیکس تمام این ادعاها را رد کرده بود و حالا اولین تریلر از برنامه «بازی مرکب: چالش» منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید.

سازندگان رئالیتی شو «بازی مرکب: چالش» سعی کردند تا حد امکان، این برنامه را مشابه با سریال اصلی بسازند و در این تریلر تازه منتشر شده نیز به خوبی این موضوع به چشم می‌‎آید. از طراحی لباس گرفته تا طراحی صحنه‌ها و بازی‌ها، همگی مشابه با سریال اصلی به نظر می‌رسند. یکی از بازی‌هایی که در این تریلر نیز نشان داده می‌شود، بازی چراغ قرمز، چراغ سبز (Red Light, Green Light) است.

البته این رئالیتی شو همانند سریال اصلی خونین و مرگبار نخواهد بود؛ با این حال، همانند سریال «بازی مرکب»، در این برنامه نیز ۴۵۶ شرکت‌کننده برای بدست آوردن جایزه ۴٫۵۶ میلیونی آن تلاش خواهند کرد. این رئالیتی شو در ماه نوامبر سال ۲۰۲۳ میلادی از سرویس آنلاین نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع؛ کولایدر

تبلیغات
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 42 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 31 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.