برداشت اول انجمن نویسندگان آمریکا از توافق خود با تهیه‌کننده‌ها خبر داد - برداشت اول

انجمن نویسندگان پس از مدت‌ها اعتصاب سرانجام به توافقی با تهیه‌کننده‌ها دست پیدا کرده است.

تبلیغات

انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) مدتی است که دست به اعتصاب زده و از استودیوها و تهیه‌کننده‌های فیلم و سریال خواستار حقوق بهتر و شرایط کاری بهتر برای نویسندگان شده است. همین اعتصاب نیز باعث متوقف شدن تولید بسیاری از آثار سینمایی و سریالی شده است.

به دنبال اعتصاب نویسندگان انجمن بازیگران (SAG-AFTRA) نیز دست به اعتصاب زد و باعث شد تا این اعتصابات وارد مرحله تازه‌ای شود. حالا پس از چندین ماه، انجمن نویسندگان آمریکا به توافقی اولیه با انجمن تهیه‌کننده‌های فیلم و تلویزیون دست پیدا کرده است.

همین نیز باعث شده تا انجمن SAG-AFTRA بیانیه‌ای را صادر کند و به انجمن نویسندگان به خاطر این توافق تبریک بگوید. در این بیانیه آمده:

انجمن SAG-AFTRA به انجمن WGA برای دست یافتن به این توافق اولیه با انجمن AMPTP تبریک می‌گوید، آن هم پس از ۱۴۶ روز اعتصاب که همراه با قدرت‌نمایی، انعطاف‌پذیری و همبستگی باورنکردنی بود. ما مشتاقانه منتظر بررسی این توافق اولیه هستیم و در همین حین نیز خود را متعهد می‌دانیم همچنان برای دستیابی شرایط بهتر برای اعضای خود تلاش کنیم.

با وجود اینکه انجمن نویسندگان به توافقی اولیه دست پیدا کرده اما مذاکرات انجمن بازیگران همچنان در بن بست قرار دارد. در ادامه بیانیه انجمن بازیگران آمده:

از روزی که انجمن نویسندگان دست به اعتصاب زد، اعضای SAG-AFTRA همراه با نویسندگان ایستادگی کردند. ما همچنان به اعتصاب خود ادامه خواهیم داد و همچنان از مدیران استودیوها و سرویس‌های آنلاین و همچنین انجمن تهیه‌کنندگان می‌خواهیم به میز مذاکره بازگردند و توافقی عادلانه شایسته اعضای ما را رقم بزنند.

منبع: comicbook

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 16 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 23 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.