برداشت اول انتشار تیزر سریال ترسناک The Fall of the House of Usher - برداشت اول

کمپانی نتفلیکس در همکاری با مایک فلنگن سریال جدید ترسناکی به نام The Fall of the House of Usher را برای طرفدارانش به ارمغان آورده است.

تبلیغات

مایک فلنگن کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ۴۴ ساله آمریکایی در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ مجموعه‌های The Haunting of Hill House (تسخیرشدگی خانه هیل) و The Haunting of Bly Manor (تسخیرشدگی عمارت بلای) را با الهام‌ از رمان‌های شرلی جکسن و هنری جیمز تدارک دید. آثاری که از روایتی درام و ترسی روان‌شناختی بهره می‌بردند، با استقبال خوبی از سوی مخاطبین سرویس نتفلیکس روبرو شدند.

حال پس از گذشت ۳ سال شاهد همکاری مجدد مایک فلنگن با کمپانی نتفلیکس برای مجموعه تلویزیونی جدیدی به نام The Fall of the House of Usher (زوال خاندان آشر) هستیم که دنباله‌رو ۲ سریال قبلی بوده و حول محور خانواده‌ای به نام آشر جریان دارد که اعضای آن با اتفاقاتی شوکه‌کننده و هولناک روبرو می‌شوند.

کمپانی نتفلیکس امروز نخستین تیزر از این مجموعه را منتشر کرده که کارلا گوجینو را در قامت یکی از شخصیت‌های کلیدی داستان به ما نمایش می‌دهد.

سریال The Fall of the House of Usher در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) از طریق سرویس نتفلیکس در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

منبع: کولایدر

DARKSIRENmeysamb
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 27 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 20 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.