برداشت اول استودیو مارول جاناتان میجرز را اخراج کرد - برداشت اول

استودیو مارول دیگر همکاری‌ای با بازیگر نقش کانگ فاتح یعنی جاناتان میجرز نخواهد داشت.

تبلیغات

پس از اینکه خبر محکومیت جاناتان میجرز در دادگاه جنایی تأیید شد، استودیو مارول جاناتان میجرز را اخراج کرده و به همکاری خودش با این بازیگر ادامه نخواهد داد، بازیگری که نقش کانگ فاتح را در چندین فیلم و سریال بازی کرده و قرار بود در فیلم‌های آینده مارول نیز حضور داشته باشد.

دادگاهی در منهتن نیویورک جاناتان میجرز را به خاطر حمله، آزار و اذیت و همچنین ضرب و جرح درجه سه در رابطه با نامزد سابقش گریس جباری گناهکار دانست. البته او برای دو اتهام دیگر همچون ضرب و جرح عمدی در این پرونده بی‌گناه شناخته شده شد. قرار است حکم در تاریخ ۶ فوریه سال ۲۰۲۴ میلادی اجرا شود و جاناتان میجرز ممکن است به خاطر این اتهامات با یک سال زندان مواجه شود.

جاناتان میجرز

با انتشار این خبر نیز استودیو مارول قید ادامه همکاری با جاناتان میجرز را زده است. در حال حاضر مشخص نیست که استودیو مارول برای ایفای نقش شخصیت کانگ فاتح در ادامه دنیای سینمایی خودش بازیگر دیگری را به خدمت می‌گیرد یا اینکه کلا این کاراکتر را کنار می‌گذارد.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن هستند که استودیو مارول قصد دارد تا به طور کامل از کنار این شخصیت عبور کند و روی شخصیت‌های دیگری همچون دکتر دوم متمرکز شود. این در حالی است که قبلا حضور جاناتان میجرز در دو فیلم جدید انتقام‌جویان تأیید شده بود.

جاناتان میجرز در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania و فصل دوم سریال Loki در سال جاری میلادی نقش‌آفرینی کرده بود و به نظر می‌رسد که این پایان کار او در دنیای سینمایی مارول است.

منبع: comicbook

تبلیغات
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 9 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 20 ژانویه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.