برداشت اول احتمال بازگشت اندی در انیمیشن Toy Story 5 بحث‌برانگیز شد - برداشت اول

واکنش‌های منفی برخی از طرفداران نسبت به احتمال بازگشت شخصیت اندی در انیمیشن Toy Story 5 بحث‌برانگیز شده است.

تبلیغات

در اوایل سال جاری میلادی، مدیر کمپانی دیزنی یعنی باب ایگر اعلام کرد که انیمیشن داستان اسباب بازی ۵ (Toy Story 5) ساخته می‌شود و این خبر برای بسیاری از طرفداران شوکه‌کننده بود. این در حالی است که بازگشت وودی و باز لایت‌یر بسیاری از طرفداران را هیجان‌زده کرده است.

با این حال، به تازگی شایعاتی شکل گرفته که خبر از بازگشت شخصیت اندی در انیمیشن «داستان اسباب بازی ۵» دارد و همین نیز سبب شده تا طرفداران نسبت به این شایعات واکنش‌هایی عمدتا منفی داشته باشند، به خصوص پس از پایان‌بندی احساسی فیلم‌های قبلی و احتمال اینکه این موارد دچار تغییر شوند.

بر طبق این شایعات تازه، اندی قرار است در انیمیشن «داستان اسباب بازی ۵» حضور داشته باشد و خانواده او نیز جزئی از داستان خواهند بود. همین نیز سبب شده تا واکنش‌های منفی نسبت به این موضوع صورت بگیرد. بسیاری از افراد در رسانه‌های اجتماعی مخالفت خودشان با این مسئله را بروز دادند.

بسیاری از افراد نیز بازگشت شخصیت اندی را باعث خراب شدن پایان انیمیشن سوم می‌دادند و نسبت به این مسئله ابراز نگرانی کردند. برخی دیگر از افراد نسبت به انگیزه‌های تجاری برای پیش بردن داستان به این نحو اشاره کردند. در هر صورت، باید منتظر ماند و دید که آیا دیزنی می‌تواند این فرنچایز محبوب را با همان سطح کیفیت ادامه بدهد یا اینکه با شکست مواجه می‌شود.

منبع: movieweb

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 19 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 8 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.