برداشت اول کوین فایگی اطلاعات جدیدی از فیلم Fantastic Four را منتشر کرد - برداشت اول

کوین فایگی در تازه‌ترین صحبت‌های خود فاش کرده که در فیلم Fantastic Four قرار نیست منشأ این گروه روایت شود.

استودیو مارول در کامیک‌کان امسال برنامه‌های هیجان‌انگیزی را برای فازهای ۵ و ۶ رونمایی کرد که یکی از آن‌ها اکران فیلم Fantastic Four در سال ۲۰۲۴ خواهد بود. این اثر که آغازگر فاز ششم دنیای سینمایی مارول می‌باشد، برخلاف فیلم‌های قبلی که طی دو دهه اخیر ساخته شده بود، برروی منشأ این گروه متمرکز نخواهد بود.

کوین فایگی (Kevin Feige) طی مصاحبه با خبرگزاری هالیوود ریپورتر اعلام نموده که:

اکثریت مردم با منشأ چهار شگفت‌انگیز آشنا هستند و می‌دانند که چه بر سر این گروه آمده است. به همین دلیل به نظر شما بهتر نیست که این داستان تکراری را نادیده گرفته و اتفاق جدیدی را رقم بزنیم؟ ما برای به ارمغان آوردن این اتفاق بسیار هیجان‌زده هستیم.

تبلیغات

آشنا بودن بینندگان با این گروه مسئله کاملاً درستی می‌باشد؛ زیرا تا به الان ۳ فیلم از چهار شگفت‌انگیز ساخته شده که برروی منشأ شکل‌گیری قدرت‌هایشان متمرکز بوده است. پس منطقی است که کوین فایگی و استودیو مارول خواهان روایت اتفاق جدیدی باشند.

در هر حال باید تا انتشار اطلاعات بیشتر از این پروژه، از جمله اعلام بازیگران آن صبر کرد و دید که مارول چه برنامه برای این گروه پراهمیت دنیای خود دارد. تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) زمانی خواهد بود که طرفداران مارول می‌توانند شاهد اکران فیلم Fantastic Four در سینما باشند.

منبع: مووی‌وب

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 81 views بار دسته بندی : اخبار سینما تاريخ : 28 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها