برداشت اول کارگردان دنباله Ready or Not مشخص شد | سامارا ویوینگ به سری دوم بازمی‌گردد - برداشت اول

آدام رابیتل، کارگردان مجموعه فیلم‌های اتاق فرار و Insidious: The Last Key در حال مذاکره برای پیوستن به دنباله Ready or Not است.

تبلیغات

فیلم آماده‌ای یا نه محصول ۲۰۱۹ است و قرار است سامارا ویوینگ برای ایفای نقش گریس لو دوماس که از دست خانواده ثروتمند و افتضاح همسرش در شب عروسی به ستوه آمده، بازگردد‌. در فیلم اول، همه جز گریس مُردند، برای همین سخت می‌توان داستان این سری را حدس زد. اما از آنجاییکه این کمدی ترسناک درباره طلسم خانوادگی است که تمامی ویلن‌ها بدان اعتقاد داشتند، شاید برخی اعضای خانواده درصدد راست و ریست کردن اوضاع در این دنباله باشند.

خبر مذاکره رابیتل را پایگاه خبری The InSneider، بلاگ شخصی جف اسنیدر، منتشر کرده است. وی اذعان داشته که فاکس سرچ‌لایت مشتاق ساخت دنباله فیلم آماده‌ای یا نه است که ۱۰ برابر بودجه ۶ میلیون دلاری‌اش فروخت اما کارگردانان سری اول، مت بتینلی-اولپین و تایلر گیلت مشغول کار روی فرنچایز جیغ هستند.

فیلم اول داستان یک عروس جوان (با بازی سامارا ویوینگ) بود که در یک سنت قدیمی به همسر خود (با بازی مارک اوبرایان) و خانواده ثروتمند و البته عجیب و غریب او (با بازی آدام برودی، هنری چنی و اندی مک‌داول) می‌پیوندد؛ سنتی که تبدیل به یک بازی کشنده می‌شود و در نهایت هر کسی که در این بازی حضور دارد، باید برای حفظ جان و بقای خود، با تمام وجود مبارزه کند.

تا زمان اعلام رسمی کارگردان فیلم باید منتظر اخبار پیرامون این دنباله ماند.

منبع: کامیک بوک

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 9 views بار دسته بندی : اخبار سینما تاريخ : 22 آوریل 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.