برداشت اول چینی‌ها پایان انیمیشن Minions: Rise of Gru را تغییر دادند - برداشت اول

بیننده‌ها در کشور چین شاهد نسخه متفاوتی از پایان انیمیشن Minions: Rise of Gru بودند.

گزارش‌های تازه حاکی از آن است که مسئولان چینی قبل از پخش انیمیشن مینیون‎‌ها: ظهور گرو (Minions: Rise of Gru) در کشور خود، پایان آن را اندکی تغییر دادند و این موضوع نیز با واکنش‌های گسترده کاربران روبه‌رو شده است.

شروع اسپویل! در پایان فیلم «مینیون‌ها: ظهور گرو» گرو به همراه مربی شرورش به نام وایلد ناکلز فرار می‌کنند و این در حالی است که در ادامه آشکار می‌شود که وایلد ناکلز مرگ خود را جعل کرده تا مقامات را گول بزند و دستگیر نشود.

با این حال در نسخه چینی این انیمیشن، داستان در پایان خود متفاوت است. در پایان این انیمیشن، متنی به نمایش در می‌آید و در آن بیان می‌شود که وایلد ناکلز به سرعت توسط پلیس دستگیر شده و به ۲۰ سال زندان محکوم شده است. در این متن همچنین توضیح داده شده که گرو به خانه و خانواده‌اش بازگشته و به یکی از افراد خوب تبدیل شده است و بزرگترین دستاورد او نیز پدری کردن برای سه دخترش است. پایان اسپویل!

تبلیغات

مسئولان چینی فکر می‌کردند که پایان خوش برای شخصیت‌های شرور و عدم دستگیری آن‌ها توسط پلیس ممکن است تاثیر منفی روی بیننده بگذارد و همین نیز باعث شده تا کاربران بسیار زیادی در شبکه اجتماعی Weibo به انتقاد از این موضوع بپردازند.

البته انیمیشن «مینیون‌ها: ظهور گرو» اولین فیلمی نبوده که گرفتار سانسورهای سینمای چین شده است و در سال‌های اخیر نیز تغییرات متعددی در پایان‌بندی برخی از آثار هالیوودی همچون فیلم باشگاه مشت‌زنی (Fight Club) ایجاد شده بود. در نسخه چینی فیلم «باشگاه مشت‌زنی»، هیچ انفجار بزرگ و گسترده‌ای رخ نمی‌دهد و در عوض، پلیس تمام این نقشه را متوجه می‌شود و تمام مجرم‌ها را دستگیر می‌کند و جلوی انفجار بمب‌ها را می‌گیرد.

منبع: movieweb

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 52 views بار دسته بندی : اخبار سینما تاريخ : 25 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها