برداشت اول پوستر و تصاویر تازه انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse - برداشت اول

به تازگی چندین تصویر و پوستر از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse محصول کمپانی سونی منتشر شده است.

انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Across the Spider-Verse) دنباله‌ای برای انیمیشنی به همین نام محصول سال ۲۰۱۸ میلادی به شمار می‌رود که توانست در آن سال به موفقیت بسیار زیادی دست پیدا کند و بینندگان و منتقدان را به ستایش وا دارد.

حالا چندین تصویر و پوستر از انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» منتشر شده است که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید. این تصاویر منتشر شده مربوط به محصولاتی هستند که در رابطه با این انیمیشن ساخته شده‌اند و پوستر نیز مربوط به خود انیمیشن است.

در پوستر منتشر شده برای انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» مایلز مورالز در حال مبارزه با میگل اوهارا ملقب به مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ دیده می‌شود. صداپیشگی شخصیت میگل اوهارا را اسکار آیزاک (Oscar Isaac) برعهده دارد.

تبلیغات

تصاویر نیز مربوط به پازل‌هایی هستند که برای انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» ساخته شده‌اند. در این تصاویر، سه شخصیت مایلز مورالز، گوئن استیسی و همچنین میگل اوهارا دیده می‌شوند. در کنار آن‌ها نیز شخصیت تازه اسکارلت اسپایدر (Scarlet Spider) و همچنین شخصیت هوبارت براون ملقب به اسپایدر پانک (Spider-Punk) به چشم می‌خورند.

صداپیشه‌های انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» شامل شامیک مور (Shameik Moore) در نقش مایلز مورالز، هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) در نقش گوئن استیسی و عیسی رای (Issa Rae) در نقش جسیکا درو ملقب به اسپایدر وومن است. در حال حاضر داستان این انیمیشن مشخص نیست اما همانند فیلم قبلی، به موضوع مولتی‌ورس و شخصیت‌های متعدد از مرد عنکبوتی می‌پردازد.

واکیم دوس سانتوس (Joaquim Dos Santos)، کمپ پاورز (Kemp Powers) و جاستین کی تامپسون (Justin K. Thompson) کارگردانی این انیمیشن را در دست دارند. انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» برای اکران در تاریخ ۲ ژوئن سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. دنباله آن نیز در ۲۹ مارس سال ۲۰۲۴ (جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳) اکران خواهد شد.

انیمیشن Spider-Man Across the Spider-Verse

منبع: comingsoon

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 93 views بار دسته بندی : اخبار سینما تاريخ : 25 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.