برداشت اول ورود پزشکی قانونی به پرونده مرگ جک در فیلم Titanic - برداشت اول

جیمز کامرون از مختصص‌های پزشکی قانونی خواسته تا در مورد مرگ شخصیت جک در فیلم Titanic نظر بدهند.

تبلیغات

فیلم تایتانیک (Titanic) از جمله فیلم‎‌های برجسته تاریخ به شمار می‌رود که به کارگردانی جیمز کامرون ساخته شد و توانست به موفقیت قابل توجهی نیز دست پیدا کند. با این حال، از زمان اکران این فیلم، طرفداران نظرات مختلفی در مورد مرگ شخصیت جک درون آب‌های سرد دریا دارند.

در یکی از صحنه‌های پایانی فیلم «تایتانیک»، شخصیت جک با بازی لئوناردو دی کاپریو درون آب‌های سرد دریا قرار دارد و آرام آرام در حال یخ زدن است و این در حالی است که رز با بازی کیت وینسلت در بالای تخته چوبی دراز کشیده است.

جک داوسون سرانجام بر اثر سرمای شدید از دنیا می‌رود و به اعماق اقیانوس غوطه‌ور می‌شود. همین صحنه یکی از جنجال‌برانگیزترین صحنه‌های فیلم تا به امروز بوده و برخی از طرفداران بر این باور هستند که مرگ جک درون آب‌های سرد غیرمنطقی است.

فیلم تایتانیک (The Titanic)
فیلم Titanic

این در حالی است که برخی از افراد به این موضوع اشاره می‌کنند که شخصیت جک نیز می‌توانست در کنار رز در بالای تخته جای بگیرد و هر دوی‌شان زنده بمانند. با این حال، جیمز کامرون با این موارد مخالف است و برای حل این موضوع نیز چندین متخصص پزشکی قانونی و بدلکار را استخدام کرده تا این صحنه را بازسازی کنند و در مورد آن نظر بدهند.

جیمز کامرون این آزمایش را فیلمبرداری کرده که قرار است تحت عنوان مستندی از نشنال جئوگرافیک در ابتدای اکران نسخه ۴K فیلم «تایتانیک» در روز ولنتاین سال ۲۰۲۳ میلادی پخش شود. از سوی دیگر، جیمز کامرون در مصاحبه خودش اظهار داشته که برای بهتر شدن داستان فیلم، شخصیت جک باید می‌مرد. این فیلمساز برجسته امیدوار است تا با پخش این مستند برای همیشه این مسئله را حل و فصل کند.

منبع: کولایدر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 34 views بار دسته بندی : اخبار سینما تاريخ : 20 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها