برداشت اول لیدی گاگا با انتشار یک تیزر رسماً به فیلم Joker 2 پیوست - برداشت اول

سرانجام به صورت رسمی با یک انتشار یک تیزر از بازیگر هارلی کوئین در فیلم Joker 2 به همراه تاریخ اکران آن رونمایی شد.

شخصیت جوکر آن‌چنان شناخته شده و محبوب است که کمپانی وارنر را وادار کرد تا فیلم اختصاصی این شخصیت تحت عنوان Joker را در سال ۲۰۱۹ اکران کند تا با موفقیتی بی‌سابقه مواجه گردد. اثری که دنباله آن تحت عنوان Joker: Folie A Deux شناخته شده و شاهد بازگشت شاهزاده جرم و جنایت گاتهام با هنرنمایی واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) خواهیم بود.

یکی از شایعاتی که حول محور دنباله فیلم جوکر طی چند ماه گذشته ایجاد شده بود، حضور شخصیت هارلی کوئین در این اثر بوده است. سرانجام به واسطه یک تیزر رسماً از حضور لیدی گاگا (Lady Gaga) به عنوان هارلی کوئین پرده‌برداری شده و در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) می‌توانیم شاهد رقم خوردن اتفاقات هیجان‌انگیز جدیدی توسط این زوج محبوب دنیای کمیک باشیم.

در ادامه می‌توانید شاهد تیزر رونمایی از هارلی کوئین و تاریخ اکران Folie A Deux باشید.

تبلیغات

با توجه به تیزر منتشر شده، می‌توان شایعه موزیکال بودن جوکر ۲ را نیز تایید شده دانست. مسئله‌ای که با توجه به خوانندگی لیدی گاگا قطعاً می‌تواند باعث پدید آمدن اثری متفاوت نسبت به فیلم نخست شود.

به دلیل نقدهای مثبت و فروش بالای یک میلیارد دلار فیلم جوکر، انتظارات از Joker: Folie A Deux که باری دیگر توسط تاد فیلیپس (Todd Phillips) کارگردانی می‌شود، بالا خواهد بود. فیلمی که قطعاً جزو آثار مورد انتظار از سینمای دی‌سی بوده و به زودی شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از آن خواهیم بود.

منبع: کولایدر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : اخبار سینما تاريخ : 9 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها