برداشت اول فیلم‌برداری فصل سوم سریال The Wheel Of Time تمام شد + ویدیو - برداشت اول

به تازگی با انتشار ویدیویی خبر پایان فیلم‌برداری فصل سوم سریال The Wheel Of Time اعلام شده است.

تبلیغات

سریال «چرخ زمان» یکی از سریال‌های برجسته و موفق سرویس آنلاین آمازون پرایم ویدیو به شمار می‌رود که بر اساس مجموعه رمان‌هایی به همین نام نوشته شده و توانست بینندگان بسیار زیادی را با دو فصل جذب کند و حالا همه مشتاقانه منتظر فصل سوم آن هستند.

حالا با انتشار ویدیویی اعلام شده که فیلم‌برداری فصل سوم این سریال به پایان رسیده است، ویدیویی که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید. در این ویدیوی تازه، بازیگران اصلی این سریال به صحبت درباره فصل سوم و اتفاقات مهیج آن می‌پردازند و نوید داستانی جذاب و بزرگ را می‎‌دهند.

قبل از اینکه فصل دوم این سریال در سال ۲۰۲۳ میلادی پخش شود، سرویس آنلاین آمازون پرایم آن را برای فصل سوم تمدید کرده بود. از همین رو، از بهار سال گذشته میلادی تولید فصل سوم سریال «چرخ زمان» شروع شده بود و حالا نیز با انتشار ویدیوی بالا، فیلم‌برداری آن به پایان رسیده است.

این ویدیو با حضور بازیگرانی همچون رزمند پایک، مارکوس راثرفورد، آیولا اسمارت، جاشوا استرادوفسکی و دنیل هنی است. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این سریال برای فصل چهارم تمدید خواهد شد یا خیر اما با توجه به موفقیت‌های فصول قبلی، احتمال آن بسیار زیاد است.

منبع: screenrant

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 11 views بار دسته بندی : اخبار سینما تاريخ : 15 آوریل 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.