برداشت اول فصل دوم انیمه سریالی Cyberpunk: Edgerunners ساخته نمی‌شود - برداشت اول

سازندگان انیمه سریالی Cyberpunk: Edgerunners اعلام کردند که فعلا برنامه‌ای برای ساخت فصل دوم ندارند.

انیمه سریالی سایبرپانک: اج‌رانرز (Cyberpunk: Edgerunners) بر اساس بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ از CD Projekt Red ساخته شد. فصل اول سریال در قالب ۱۰ قسمت در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۲ میلادی روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شده بود.

ساتورو هونما (Satoru Honma) مدیر کشور ژاپن کمپانی سی‌دی پراجکت رد در مصاحبه تازه خود اعلام کرده که آن‌ها هیچ برنامه‌ای برای ساخت فصل دوم انیمه سریالی «سایبرپانک: اج‌رانرز» ندارند. او در این مصاحبه گفته:

من شخصا تمایل دارم تا با استودیوهای انیمه‌سازی ژاپنی برای تولید انیمه‌های بیشتر همکاری کنم چراکه ما بازخورد بسیار خوبی دریافت کردیم.

با این حال، باید به صراحت بگویم که انیمه سریالی «سایبرپانک: اج‌رانرز» به عنوان اثری مستقل برنامه‌ریزی شده بود و از همین رو، هیچ برنامه‌ای برای تولید فصل دوم آن وجود ندارد.

تبلیغات

اگر ما در آینده انیمه‌های بیشتری بسازیم، شاید روی فصل دوم این انیمه سریالی کار کنیم یا کلا به سراغ انیمه متفاوتی برویم.

استودیو تریگر (Studio Trigger) مسئولیت ساخت انیمه «سایبرپانک: اج‌رانرز» را برعهده داشته و هیرویوکی ایمایشی (Hiroyuki Imaishi) آن را کارگردانی کرده است. این انیمه سریالی موفقیت بسیار بزرگی برای سازندگان آن به شمار می‌رفت چراکه توانست برای بیش از یک ماه جزو ۱۰ سریال برتر نتفلیکس باشد و تحسین منتقدان و مخاطبان را نیز بدست بیاورد.

محبوبیت انیمه سریالی «سایبرپانک: اج‌رانرز» سبب شد تا افراد بیشتری به سمت بازی «سایبرپانک ۲۰۷۷» کشیده شوند. در همین حین نیز کمپانی سی‌دی پراجکت رد اعلام کرده که در حال توسعه دنباله‌ای برای این بازی است که فعلا تحت عنوان Project Orion شناخته می‌شود.

منبع: videogameschronicle

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 54 views بار دسته بندی : اخبار سینما تاريخ : 21 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.