برداشت اول سیلوستر استالونه از فیلم کنسل شده Rocky 7 می‌گوید - برداشت اول

سیلوستر استالونه در صفحه اینستاگرام خود به فیلم کنسل شده از مجموعه راکی تحت عنوان Rocky 7 اشاره کرده است.

تبلیغات

سیلوستر استالونه یکی از بزرگ‌ترین بازیگران تاریخ سینما می‌باشد که بیشتر به خاطر نقش نمادین خود تحت عنوان راکی شناخته می‌شود. شخصیت بوکسوری که آخرین بار در فیلم Creed II (کرید ۲) حضور یافت و صحنه‌های تاثیرگذار را برای مخاطبین به ارمغان آورد. با این حال عمده شهرت این شخصیت در فیلم‌های Rocky که بین سال‌های ۱۹۷۶ تا ۲۰۰۶ ساخته شده، پدید آمده است.

با وجود این که شاهد حضور شخصیت راکی در ۲ فیلم از مجموعه Creed بوده‌ایم اما آخرین فیلم اختصاصی راکی به پروژه Rocky Balboa (راکی بالبوآ) در سال ۲۰۰۶ مربوط می‌شود. اثری که توسط خود سیلوستر استالونه کارگردانی شده بود و به فروشی بالغ بر ۱۵۶ میلیون دلار از ۲۴ میلیون دلار بودجه دست یافت. این بازیگر و کارگردان ۷۶ ساله و محبوب سینما در صفحه اینستاگرام خود به انتشار عکس‌هایی از فیلم‌نامه اولیه فیلم Rocky 7 پرداخته که هیچگاه ساخته نشده است.

در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده نمایید.

سیلوستر استالونه فاش کرده که به سبب برخی از موانع و مشکلات، هیچگاه شاهد ساخته شدن فیلم Rocky 7 نخواهیم بود. با این حال به سبب علاقه طرفداران، او این تصاویر را منتشر کرده و فاش نموده که این دنباله حاوی پیام‌هایی همچون وفاداری، عشق و از دست دادن عزیزان بوده است. مسائلی که در صورت ساخته شدن می‌توانست با بازخوردهای مثبتی از سوی مخاطبین روبرو گردد.

علی‌رغم این که هیچکاه شاهد ساخته شدن هفتمین فیلم از مجموعه راکی نخواهیم بود اما طرفداران این فرنچایز در تاریخ ۳ مارس (۱۲ اسفند) می‌توانند شاهد اکران فیلم Creed III باشند. اثری که سیلوستر استالونه به سبب تفاوت در دیدگاه‌ها، از حضور در آن صرف نظر کرده است.

منبع: کولایدر

تبلیغات
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 72 views بار دسته بندی : اخبار سینما تاريخ : 26 مارس 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها