برداشت اول ریبوت مجدد مجموعه Hellboy توسط کارگردان Ghost Rider 2 - برداشت اول

کمپانی میلنیوم مدیا در نظر دارد تا با ساخت فیلمی جدید از Hellboy این مجموعه را توسط کارگردان Ghost Rider: Spirit of Vengeance مجدداً ریبوت نماید.

تبلیغات

فرنچایز Hellboy (پسر جهنمی) که برای نخستین‌بار توسط گی‌یرمو دل تورو وارد حوزه سینما شد، پس از ساخته شدن تنها ۲ فیلم کنار گذاشته شد تا این که نیل مارشال در سال ۲۰۱۹ با ساخت فیلمی جدید قصد احیای این مجموعه را داشت. اثری که یکی از فاجعه‌آمیزترین فیلم‌های ژانر کمیک‌بوکی لقب گرفت و به سرعت از یادها فراموش شد.

با این حال کمپانی میلنیوم مدیا که حقوق این مجموعه را در دست دارد، به نظر می‌رسد که بیخیال ساخت فیلم‌های جدید حول محور پسر جهنمی نشده و با همکاری کارگردان Ghost Rider: Spirit of Vengeance (گوست رایدر: روح انتقام) یعنی برایان تیلور در نظر دارد تا باری دیگر این مجموعه را ریبوت نماید.

طبق گزارشی که از منبعی معتبر منتشر شده است، میلنیوم مدیا فیلم‌نامه این ریبوت را مهیا کرده و برایان تیلور نیز در قامت کارگردان سکان هدایت این پروژه را بر عهده خواهد داشت.

شخصیت پسر جهنمی که متعلق به انتشارات دارک هورس کامیکس می‌باشد، در سال ۱۹۹۳ خلق شد و به سبب روایت تاریک و متفاوت خود، به محبوبیتی گسترده در دنیای کمیک دست یافت. گی‌یرمو دل تورو به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۸ اقتباس‌هایی سینمایی از این شخصیت را با هنرنمایی ران پرلمن پدید آورد که با واکنش‌های مثبتی مواجه شد. با این حال پس از کنار گذاشتن این فیلم‌ها شاهد ریبوت این مجموعه در سال ۲۰۱۹ با هنرنمایی دیوید هاربر بودیم که تنها ۵۵ میلیون دلار در گیشه فروش داشت و با نقدهای بسیار تندی روبرو شد.

با توجه به این که کارنامه برایان تیلور چندان امیدوارانه به نظر نمی‌رسد اما باید صبر کرد و دید که برنامه میلنیوم مدیا برای ریبوت مجدد Hellboy به چه سمت و سویی کشیده خواهد شد.

منبع: CBR

تبلیغات
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 44 views بار دسته بندی : اخبار سینما تاريخ : 24 مارس 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها