برداشت اول تصویر پشت صحنه فیلم Scream 6 - برداشت اول

تصویری از پشت صحنه فیلم Scream 6 توسط جاسمین ساووی براون منتشر شده است.

فیلم جیغ ۶ (Scream 6) جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های ترسناک و اسلشر «جیغ» به شمار می‌رود و فیلمبرداری آن نیز در حال حاضر در جریان است. به تازگی بازیگر این فیلم یعنی جاسمین ساووی براون (Jasmin Savoy Brown) تصویری از پشت صحنه فیلم منتشر کرده است.

در این تصویر منتشر شده از پشت صحنه فیلم «جیغ»، دیگر بازیگر این فیلم یعنی هیدن پنیتیر (Hayden Panettiere) روی صندلی گریم دیده می‌شود که در حال خواندن کتاب درباری از خار و رز (A Court of Thorns and Roses) نوشته سارا جی ماس (Sarah J. Maas) است.

کارگردانی فیلم «جیغ ۶» را مت بتینلی اولپین (Matt Bettinelli-Olpin) و تایلر جیلت (Tyler Gillett) در دست دارند و همانند فیلم قبلی، جیمز وندربیلت (James Vanderbilt) به همراه گای بوسیک (Guy Busick) فیلم‌نامه فیلم را قلم زده‌اند.

تبلیغات

در کنار جاسمین ساووی براون و هیدن پنیتیر، از جمله دیگر بازیگرانی که در فیلم «جیغ ۶» حضور دارند می‌توان به جنا اورتگا (Jenna Ortega)،‌ کورتنی کاکس (Courteney Cox)، ملیسا باررا (Melissa Barrera) و میسون گودینگ (Mason Gooding) اشاره کرد. این فیلم اولین فیلم در این فرنچایز خواهد بود که نیو کمپبل (Neve Campbell) در آن حضور ندارد.

فیلم «جیغ ۶» برای اکران در تاریخ ۳۱ مارس سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲) برنامه‎‌ریزی شده است.

فیلم Scream 6

منبع: کولایدر

DARKSIRENmeysamb
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 168 views بار دسته بندی : اخبار سینما تاريخ : 9 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها