برداشت اول تریلر قسمت ۹ و پایانی فصل اول سریال The Last of Us - برداشت اول

به دنبال پخش هشتمین قسمت، شبکه اچ‌بی‌او تریلری را برای قسمت ۹ و پایانی فصل اول سریال The Last of Us منتشر کرده است.

تبلیغات

سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) در قسمت هشتم خودش توانست هیجان بسیار زیادی را به مخاطبان منتقل کند و حالا همه طرفداران مشتاقانه منتظر تماشای آخرین قسمت از فصل اول این سریال اقتباسی از بازی‌های ویدیویی هستند.

به دنبال اتفاقات پایانی قسمت هشتم، تریلری برای قسمت نهم و پایانی فصل اول سریال «لست آو آس» منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید. به دنبال اتفاقات ناگوار و ناخوشایند قسمت‌های قبلی، سرانجام سفر جوئل با بازی پدرو پاسکال و الی با بازی بلا رمزی آن‌ها را به فایرفلای رسانده است.

تریلر منتشر شده برای قسمت پایانی فصل اول سریال «آخرین بازمانده از ما» نشان می‌دهد که سفر الی و جوئل به یک نقطه پایان رسیده و حالا آن‌ها کمپ فایر فلایز را پیدا کردند و امیدوار هستند تا با استفاده از مصونیت الی بتوانند واکسن یا درمانی برای قارچ سرچماقی یا کوردیسپس پیدا کنند. با این حال، همه چیز آنطور که به نظر می‌رسد، ساده و راحت نیست.

پایان قسمت هشتم سریال «آخرین بازمانده از ما» بسیار احساسی و دلنشین بود و سرانجام پدرو پاسکال با آغوشی باز از الی استقبال کرد و حالا او را به چشم دختر خوانده خودش می‌بیند. همین نیز زمینه‌سازی جالب‌توجه و خوبی را برای قسمت پایانی و اتفاقات آن فراهم آورده است.

تریلر قسمت نهم سریال «آخرین بازمانده از ما» همچنین صداپیشه اصلی الی در بازی‌ها یعنی اشلی جانسون را نشان می‌دهد که در این سریال نقش مادر الی به نام آنا را بازی خواهد کرد. مادر الی در بازی‌ها حضور نداشته و دلیل آن نیز کمبود وقت برای پرداختن به داستان وی از سوی نیل دراکمن عنوان شده است.

از سوی دیگر، این تریلر برخورد مادر الی با فردی آلوده را نیز نشان می‌دهد و به نحوی، قسمت نهم قرار است دلیل مصونیت الی را برای بیننده‌ها توضیح بدهد. قسمت پایانی فصل اول سریال «آخرین بازمانده از ما» قرار است در تاریخ ۱۲ مارس سال ۲۰۲۳ میلادی (دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱) از شبکه اچ‌بی‌او پخش شود.

منبع: اسکرین رنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : اخبار سینما تاريخ : 7 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها