برداشت اول تایید ساخت دنباله فیلم Rebel Moon به کارگردانی زک اسنایدر - برداشت اول

طبق گزارشات منتشر شده، تایید شد که دنباله فیلم Rebel Moon به کارگردانی زک اسنایدر ساخته و از سوی کمپانی نتفلیکس پخش خواهد شد.

زک اسنایدر (Zack Snyder) که مشغول ساخت فیلم حماسی فضایی Rebel Moon می‌باشد و هنوز هیچ تاریخ اکرانی برای آن مشخص نشده است، گویا نظر مثبت کمپانی نتفلیکس را جلب کرده است. زیرا طبق گزارشی که خبرگزاری ددلاین منتشر کرده است، Rebel Moon Part 2 یکی از ۱۸ فیلمی است که از اعتبار مالیاتی کالیفرنیا بهره‌مند شده است.

پروژه‌هایی که زیر پوشش این اعتبار قرار بگیرند، میزان مالیاتشان کاهش یافته و تهیه‌کنندگان را ترغیب خواهند کرد تا در ایالت کالیفرنیا به فیلم‌برداری پروژه‌ها بپردازند. قرار گرفتن نام Rebel Moon Part 2 در این لیست به این معنی است که تازه‌ترین ساخته زک اسنایدر یک پروژه دو قسمتی خواهد بود.

تبلیغات

اثری که با الهام از فیلم کلاسیک Seven Samurai به کارگردانی آکیرا کوروساوا (Akira Kurosawa) ساخته شده و روایت‌گر گروهی از کشاورزان است که تحت یک مستعمره فضایی به زندگی مشغول هستند. با این حال زمانی که یک ارتش خبیث به زمین‌های آنان حمله‌ور می‌شود، این کشاورزان یک زن جوان را برای پیدا کردن بهترین مبارزان کهکشان فرستاده تا برای مقابله با این ارتش به آن‌ها کمک نمایند.

این اثر سینمایی که میزبان حضور بازیگرانی همچون سوفیا بوتلا (Sofia Boutella)، چارلی هونام (Charlie Hunnam)، ری فیشر (Ray Fisher)، آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) و اد اسکرین (Ed Skrein) می‌باشد؛ هنوز هیچ تاریخ پخشی از سوی کمپانی نتفلیکس دریافت نکرده و در سکوت کامل به ساخت ادامه می‌دهد.

منبع: کولایدر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 68 views بار دسته بندی : اخبار سینما تاريخ : 27 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها