برداشت اول تاریخ اکران فیلم جدید Karate Kid مشخص شد - برداشت اول

کمپانی سونی خبر از ساخت فیلم جدید Karate Kid داده و تاریخ اکران آن را نیز مشخص کرده است.

فیلم بچه کاراته‌کار (Karate Kid) یکی از فرنچایزهای محبوب به شمار می‌رود که قرار است فیلمی تازه از آن ساخته شود. کمپانی سونی و کلمبیا پیکچرز اعلام کردند که فیلم جدید این فرنچایز در سال ۲۰۲۴ میلادی عرضه خواهد شد.

در حال حاضر کارگردان یا بازیگری برای حضور در فیلم جدید «بچه کاراته‌کار» معرفی نشده اما این اثر به عنوان بازگشتی به خاستگاه این فرنچایز توصیف شده است. مجموعه فیلم‌های «بچه کاراته‌کار» از سال ۱۹۸۴ میلادی شروع شد و پس از آن نیز سه دنباله برای آن به روی پرده سینماها آمد.

در سال ۲۰۱۰ میلادی نیز ریبوتی برای این فرنچایز با نقش‌آفرینی جیدن اسمیت (Jaden Smith) و جکی چان (Jackie Chan) ساخته شد. در سال ۲۰۱۸ میلادی نیز سریالی بر اساس این فرنچایز تحت عنوان کبرا کای (Cobra Kai) از سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شد.

این سریال با حضور بازیگران اصلی این مجموعه فیلم یعنی رالف ماکیو (Ralph Macchio) و ویلیام زابکا (William Zabka) است و فصل پنجم آن در سال جاری میلادی پخش می‌شود. کمپانی سونی فیلم جدید «بچه کاراته‌کار» را برای اکران در تاریخ ۷ ژوئن سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی کرده است.

تاریخ اکران دو فیلم جدید سونی

کمپانی سونی تاریخ اکران فیلم ترسناک True Haunting را نیز مشخص کرده است. این فیلم ترسناک به کارگردانی گری فلدر (Gary Fleder) است و داستان زوجی را بازگو می‌کند که به داخل خانه‌ای تسخیر شده نقل مکان می‌کنند. این فیلم در تاریخ ۶ ژانویه سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱) به روی پرده سینماها می‌آید. فیلم گمشده (Missing) با بازی استورم رید (Storm Reid) و نیا لانگ (Nia Long) نیز قرار است در تاریخ ۲۴ فوریه سال ۲۰۲۳ (جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱) اکران شود.

تبلیغات

تغییر تاریخ اکران دیگر آثار سونی

فیلم مادام وب (Madame Web)

سونی اکران فیلم علمی تخیلی ۶۵ با بازی آدام درایور (Adam Driver) را به تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۲۳ (جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱) موکول کرده است. فیلم کریون شکارچی (Kraven the Hunter) نیز بار دیگر به تاخیر خورده است.

این فیلم که بر اساس کمیک‌های مارول و یکی از شخصیت‌های شرور مرد عنکبوتی است و نقش اصلی آن را آرون تیلور جانسون (Aaron Taylor-Johnson) بازی می‌کند، در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۲۳ (جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۱) اکران می‌شود.

اکران دیگر فیلم دنیای سینمایی مرد عنکبوتی کمپانی سونی به نام فیلم مادام وب (Madame Web) با بازی داکوتا جانسون (Dakota Johnson) در نقش اصلی نیز از میانه سال ۲۰۲۳ به ۱۶ فوریه سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲) به تعویق افتاده است.

فیلم گارفیلد (Garfield) با صداپیشگی کریس پرت (Chris Pratt) در نقش اصلی نیز قرار است سه ماه دیرتر و در تاریخ ۲۴ مه سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: هالیوود ریپورتر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 61 views بار دسته بندی : اخبار سینما تاريخ : 28 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها