برداشت اول برندن گلیسون به فیلم Joker 2 پیوست - برداشت اول

برندن گلیسون جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم Joker 2 ساخته تاد فیلیپس پیوسته است.

فیلم جوکر (Joker) در سال ۲۰۱۹ میلادی توانست عملکرد بسیار خوبی در گیشه داشته باشد و به فروشی بیش از یک میلیارد دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند. همین نیز دلیلی کافی برای کمپانی برادران وارنر و دی‌سی برای ساخت دنباله‌ای برای آن بود.

فیلم «جوکر» علاوه بر اینکه به چهارمین فیلم پرفروش تاریخ سینما با رده سنی R تبدیل شده بود، توانست تحسین منتقدان را نیز بدست بیاورد. این فیلم برای ۱۱ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال نامزد شده بود که توانست جایزه بهترین بازیگر مرد و بهترین موسیقی متن را از آن خود کند.

دنباله فیلم «جوکر» بار دیگر به نویسندگی و کارگردانی تاد فیلیپس (Todd Phillips) است و عنوان رسمی آن نیز جوکر: جنون مشترک (Joker: Folie à Deux) است. همانند فیلم قبلی، واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) نیز نقش اصلی را بازی خواهد کرد.

تبلیغات

در کنار او نیز لیدی گاگا (Lady Gaga) در این فیلم نقش‌آفرینی خواهد کرد. بسیاری از افراد بر این باور هستند که لیدی گاگا در این فیلم نقش هارلی کوئین را بازی خواهد کرد و بخش‌هایی از فیلم «جوکر ۲» به سبک موزیکال ساخته خواهد شد که متناسب با استعداد خوانندگی لیدی گاگا است.

برندن گلیسون (Brendan Gleeson) جدیدترین بازیگری است که به فیلم «جوکر: جنون مشترک» می‌پیوندد. او اخیرا در فیلم بانشی‌های اینشیرین (Banshees of Inisherin) در کنار کالین فارل (Colin Farrell) نقش‌آفرینی کرده است. کارگردانی این اثر را نیز مارتین مک‌دونا (Martin McDonagh) برعهده داشته است.

تاد فیلیپس علاوه بر اینکه وظیفه کارگردانی فیلم «جوکر: جنون مشترک» را برعهده دارد، فیلم‌نامه فیلم را به همراه اسکات سیلور (Scott Silver) قلم زده است. این فیلم برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: هالیوود ریپوتر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 69 views بار دسته بندی : اخبار سینما تاريخ : 9 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها