برداشت اول برندن گلیسون از دلیلش برای حضور در فیلم Joker: Folie à Deux می‌گوید - برداشت اول

برندن گلیسون به تازگی در مورد اینکه چرا به فیلم Joker: Folie à Deux پیوسته، صحبت کرده است.

فیلم جوکر: جنون مشترک (Joker: Folie à Deux) دنباله‌ای برای فیلم «جوکر» محصول سال ۲۰۱۹ میلادی است. هر دو فیلم به نویسندگی و کارگردانی تاد فیلیپس (Todd Phillips) هستند.

در فیلم «جوکر ۲» بار دیگر واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) نقش آرتور فلک را به تصویر می‌کشد و در کنار او نیز لیدی گاگا (Lady Gaga) حضور خواهد داشت ولی فعلا نقشش مشخص نیست. برندن گلیسون (Brendan Gleeson) نیز یکی دیگر از بازیگران این فیلم به شمار می‎‌رود.

برندن گلیسون اخیرا در فیلم بنشی‌های اینیشرین (The Banshees of Inisherin) به کارگردانی مارتین مک‌دونا (Martin McDonagh) بازی کرده و در مصاحبه خود در مورد این فیلم نیز به سوالاتی در مورد فیلم «جوکر ۲» نیز پاسخ داده است.

برندن گلیسون در پاسخ به این سوال که چه چیزی باعث شده تا او به فیلم «جوکر: جنون مشترک» بپیوندد، گفته:

می‌توانم به شما بگویم که این فیلم‌نامه یا داستان فیلم نبوده که مرا متقاعد کرد تا به این فیلم بپیوندم. در حقیقت، این موفقیت فیلم اول بود که من را به حضور در فیلم دوم راضی کرد.

تبلیغات

من قبلا در فیلم روستا (The Village) با واکین فینیکس همکاری داشتم و از آن زمان او را می‌شناسم. نقش‌آفرینی او در نقش جوکر واقعا من را مبهوت و حیرت‌زده کرد.

تاد فیلیپس در فراهم کردن زمینه برای این نقش‌آفرینی نیز بسیار تاثیرگذار بوده و همان بار اولی که به من پیشنهاد حضور در فیلم «جوکر ۲» را داد، قبول کردم.

برندن گلیسون در این مصاحبه خودش از ارائه اطلاعات در مورد خود فیلم «جوکر ۲» طفره رفت و بیشتر به تحسین بازیگر و کارگردان این اثر پرداخت. این بازیگر سابقه بازی در فیلم دارودسته‌های نیویورکی (Gangs of New York)، فیلم شجاع دل (Braveheart) و فیلم قلمروی بهشت (Kingdom of Heaven) را در کارنامه هنری خود دارد.

فیلم «جوکر: جنون مشترک» برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: کولایدر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 44 views بار دسته بندی : اخبار سینما تاريخ : 17 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها