برداشت اول بازیگران جدیدی به فیلم Hellboy: The Crooked Man پیوستند - برداشت اول

ریبوت مجدد داستان‌های پسر جهنمی که با نام Hellboy: The Crooked Man شناخته می‌شود، بازیگران جدیدی را به خود جذب کرده است.

تبلیغات

اقتباس‌های سینمایی پسر جهنمی چندان در سینما خوش اقبال نبوده و تاکنون شاهد ساخته شدن ۲ مجموعه در هالیوود بوده‌ایم که هر یک از آن‌ها با واکنش‌های متفاوتی از سوی مردم و منتقدین روبرو شده‌اند. با این حال کمپانی میلنیوم مدیا همچنان سعی دارد تا دنیایی حول محور این شخصیت کمیک بوکی خلق نماید که منجر به ساخته شدن فیلمی تحت عنوان Hellboy: The Crooked Man (پسر جهنمی: مرد کج) به کارگردانی برایان تیلور شده است.

این فیلم که در دهه ۱۹۵۰ جریان خواهد داشت، تلاش پسر جهنمی و همکارانش برای پیدا کردن گروهی از جادوگران را به تصویر می‌کشد که توسط فردی مرموز رهبری می‌شود. فردی که با گذشته تاریک پسر جهنمی ارتباط خواهد داشت.

پس از آن که مشخص شد جک کسی ایفای نقش پسر جهنمی را بر عهده خواهد داشت، در طی گزارش جدید خبرگزاری کولایدر، ۲ بازیگر اصلی دیگر این ریبوت نیز مشخص شده‌اند. جفرسون وایت برای ایفای نقش شخصیت تام فرل و ادلین رودولف برای ایفای نقش شخصیت بابی جو سانگ در Hellboy: The Crooked Man حضور پیدا خواهند کرد.

فیلم Hellboy: The Crooked Man که حال و هوایی ترسناک داشته و رده سنی بزرگسالان دریافت خواهد کرد، فیلم‌برداری خود را از ماه آوریل آغاز می‌کند. اثری که هنوز هیچ تاریخ اکرانی دریافت نکرده است.

منبع: کولایدر

DARKSIRENmeysamb
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 59 views بار دسته بندی : اخبار سینما تاريخ : 6 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها