برداشت اول بازسازی فیلم Road House با هنرنمایی جیک جیلنهال - برداشت اول

کمپانی آمازون با انتشار پستی از جیک جیلنهال، اعلام کرد که ساخت بازسازی فیلم Road House آغاز شده است.

فیلم اکشن Road House در سال ۱۹۸۹ با هنرنمایی پاتریک سوویزی (Patrick Swayze) و کلی لینچ (Kelly Lynch) به یکی از آثار کلاسیک سینمای جهان تبدیل شد که از طرفداران زیادی برخوردار بود. همین مسئله نیز باعث شده تا کمپانی آمازون ساخت بازسازی این را با هنرنمایی جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) در نقش اصلی آغاز نماید.

طبق تازه‌ترین تصویری که در صفحه توییتر پرایم ویدیو قرار گرفته است، شاهد حضور جیک جیلنهال در کنار داگ لیمان (Doug Liman) هستیم؛ کسی که وظیفه کارگردانی این بازسازی را بر عهده گرفته است. در ادامه می‌توانید شاهد تصویر منتشر شده از پشت صحنه Road House باشید:

این بازسازی که مراحل فیلم‌برداری آن در جمهوری دومینیکن طی می‌شود، روایت‌گر یک مبارز یواف‌سی با هنرنمایی جیلنهال است که وارد یکسری جریان‌های ناخواسته شده و محبور می‌شود تا برای نجات جان خود در یک کشمکش کشنده قدم بردارد.

تبلیغات

از دیگر بازیگران این پروژه جدید کمپانی آمازون می‌تواند به نام‌هایی همچون دانیلا ملچیور (Daniela Melchior)، لوکاس گیج (Lukas Gage) و بیلی مگنوسن (Billy Magnussen) اشاره کرد.

با وجود این که ساخت فیلم Road House به تازگی علنی شده است، باید تا انتشار اطلاعات بیشتر حول محور بازسازی این اثر کلاسیک صبر پیشه کرد.

منبع: کولایدر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 91 views بار دسته بندی : اخبار سینما تاريخ : 28 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها