برداشت اول انیمه Genshin Impact ساخته خواهد شد - برداشت اول

کمپانی Hoyoverse اعلام کرد که به‌زودی انیمه «Genshin Impact» با همکاری کمپانی انیمیش سازی ژاپنی Ufotable ساخته خواهد شد.

ساخته شدن انیمه «Genshin Impact» توسط Hoyoverse تایید شد و این شرکت تریلر کوتاهی از این انیمه را منتشر کرده است. این انیمه با همکاری شرکت انیمیشن سازی ژاپنی Ufotable، که برای ساخت انیمه «Demon Slayer» شناخته می‌شود ساخته خواهد شد.

توسعه دهندگان یک تریلر کوتاه مفهومی از این منتشر کردند. این سریال که در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، هنوز یک عنوان رسمی ندارد. این تریلر دنیایی سرسبز و گسترده را به تصویر کشیده است و در آخر دو قهرمان «Genshin Impact»، اثیر و لومین را دست در دست یکدیگر نشان می‌دهد. این صحنه برای طرفداران بسیار هیجان انگیز است با توجه به اینکه بازی ویدیویی به بازیکنان اجازه نمی‌دهد تا دوقلوها را در کنار یکدیگر ببینند. نکته اصلی این بازی ویدیویی این است که بازیکنان در جستجوی همزاد گمشده خود به ماجراجویی می‌روند.

تبلیغات

بازی «Genshin Impact» امسال دومین سالگرد خود را جشن خواهد گرفت. این بازی رایگان بازیکنان را به ماجراجویی‌های هیجان انگیز در مکان‌های خیره کننده مختلف می‌فرستد. این بازی بیشتر برای طراحی مکان‌های گسترده و خیره کننده که از مکان‌های واقعی سرتاسر دنیا الهام گرفته شده‌اند شناخته می‌شود.

منبع: پالیگان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 91 views بار دسته بندی : اخبار سینما تاريخ : 28 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها