برداشت اول افزایش چشمگیر تعداد بینندگان قسمت چهارم The Last of Us - برداشت اول

تعداد بینندگان هر یک از قسمت‌های سریال درام و پسا-آخرالزمانی The Last of Us با شدتی بی‌سابقه در حال افزایش می‌باشد.

تبلیغات

به نظر می‌رسد که هر هفته باید شاهد رکوردشکنی‌های جذابی از سوی سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) باشیم. مجموعه تلویزیونی که اقتباسی از بازی‌هایی به همین نام ساخته نیل دراکمن بوده و موفقیت‌های این فرنچایز در مدیوم بازی‌های ویدیویی را به شکلی دیگر و در غالب مدیوم تلویزیون با قدرت تکرار کرده است. قسمت چهارم این سریال نیز باری دیگر شگفتی آفریده است.

طبق گزارش جدیدی که خبرگزاری ددلاین منتشر کرده است، تعداد مخاطبین قسمت چهارم این سریال که تحت عنوان Please Hold My Hand (لطفاً دست من را نگه دار) شناخته می‌شود، با رشدی ۱۷ درصدی نسبت به قسمت سوم با ۶.۴ میلیون بیننده مواجه شده و ۷.۵ میلیون بیننده را به سمت خود جذب کرده است.

نکته حائز اهمیت ماجرا در این است که قسمت چهارم در همان شبی پخش شده که مراسم مهم و بزرگی همچون جوایز گرمی از طریق تلویزیون برای مخاطبین به اجرا درآمده است. مراسمی که خود به تنهایی رقم‌زننده ۱۲.۴ میلیون بیننده بوده که نمایانگر محبوبیت آن می‌باشد. این دومین قسمت از سریال The Last of Us لقب گرفته که در رقابت با یک مراسم بزرگ به نمایش درآمده و همچنان به رکوردشکنی ادامه داده است.

این مجموعه درام و پسا-آخرالزمانی که توسط کریگ مازن و نیل دراکمن خلق شده است، روایت‌گر دو غریبه به نام‌های جوئل و الی می‌باشد که ناخواسته سفری ماجراجویانه را آغاز می‌کنند. با این حال در طول این سفر رابطه آن‌ها بهبود پیدا کرده و یک احساس پدر و دختری بینشان شکل می‌گیرد که زمینه‌ساز وقایعی دردناک و احساسی خواهد شد.

منبع: کولایدر

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 28 views بار دسته بندی : اخبار سینما تاريخ : 11 مارس 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها